Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2007 08:40 - Куршум
Автор: ozh Категория: Изкуство   
Прочетен: 450 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.06.2007 08:52


Застреляй се в главата преди да стане три
може да боли, но ти се усмихни,
защото за тебе всичко умря
 - сега си свободен като гноясала свиня
Не гледай мен, че съм все още жив
аз съм само сополанко страхлив
вземи всички свои приятели в гроба
разкъсай с куршум майчината си утроба
Всички потенциални убийци оправдани
всички трезви и всички пияни
имат в мое лице верен приятел
аз не съм подстрекател
Виж подлите грозни деца
и те като теб търсят смъртта,
но ще я стигнат по-късно
това според теб не е ли мръсно?
Възползвай се от мен
аз съм крехко девойче
заглуши съвестта си
 - застреляй жена си!

Стреляй глупако - стреляй в главата,
стреляй в детето, стреляй в жената
стреляй, а после наври си го в устата
стреляй глупако - стреляй в главата


Тагове:   куршум,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ozh
Категория: Изкуство
Прочетен: 18079
Постинги: 26
Коментари: 3
Гласове: 39
Архив