Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2007 14:27 - Игрищата на Гомор
Автор: ozh Категория: Изкуство   
Прочетен: 541 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 26.05.2007 14:30


Получовеци се блъскат и млатят
полуголи мажоретки в ритъма се клатят
побеснялата тълпа скача и крещи,
скандира с хиляди усти
кръв и зъби по паважа
кой кого пръв ще премаже
семкаджии отмалели упорито се дерат
феновете озверели с камъни и със вериги
полицаите перат
трибуните мръсни песни реват
андроидите долу главите си трошат
в клозетите мръсни, педали се ебат
наркотици смъркат,
а изнасилвани девици пронизително пищят
всичко плува в опаковки, реклами и боклуци
всеки раздава на другите юмруци,
а на мен не ми пука, защото вкъщи си гледам мача
и от нетърпение даже ще заплача,
защото не остана много да чакам
часовникът там да спре да тиктака
и да се превърне стадионът в ад,
аз ще стана да си взема солта
и няма да погледна назад

Денят на Страшния съд
не ще ни подмине, не разбра ли?
всички ще загинем
в този свят на лесбийки и педали



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. desify - ДК:..
26.05.2007 14:44
не съм сигурна какъв е търсеният ефект,
но на това се засмях с глас...;]

предполагам, че онзи, който го дирижира,
също се смее..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ozh
Категория: Изкуство
Прочетен: 18051
Постинги: 26
Коментари: 3
Гласове: 39
Архив