Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2007 14:16 - ...
Автор: ozh Категория: Изкуство   
Прочетен: 405 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.05.2007 14:27


Мамо, недей! Ще има очи и ще те боли
преди да пищиш го погледни
качих се на печката акумулираща надежди
и не мога да видя доктора,
а само гадната пъплеща сган в пелени
- те нямат очи и нос и уши,
но имат усти

Сестрата дойде и отдели
всички грозни от всички добри
А аз си пробивах път през тях
със сериен номер на гърба,
задушен от лиги и воня,
накрая паднах от ръба,
но часовникът не спря, а гадното тиктакане по косата ми пращи
и от това че има болка най ме боли
Серийният номер да скъсам не можах
да взема кърпа да избърша този страх
сърцето ми бие лудешки
дете
, което все още не иска да умре

"Достъпът отказан" от тонколона прозвуча
и аз пред вратата в чакалнята стоя
Междувремнно трябва да се подготвям за мига,
когато ще вляза в "истинския" свят,
но стрелките се въртят,
а в чакалнята съм сам
Когато вратата се отвори
аз надникнах вътре и видях
само огледало
и някакъв бял прах



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ozh
Категория: Изкуство
Прочетен: 18058
Постинги: 26
Коментари: 3
Гласове: 39
Архив