Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2007 16:03 - Ланголиери
Автор: ozh Категория: Изкуство   
Прочетен: 567 Коментари: 0 Гласове:
0



Всичко е вече изпято, няма завършек света
обрулена е вече ябълката на раздора
и всред светлинки на хоризонта
залязва слънцето във океан от кръв
Нищо - е това, което следва и идва към нас
кръвта изтрива, смъртта загива, живота си отива
това не е Апокалипсис, това не е край, това е след тях
светлинките се надбягват - кой ще стигне пръв?
Нещо ме удари във главата - чепка грозде!
Глупости! Колко е гадно!
Стича се горчивият сок по моето лице
Дали сега съм по-добрата стръв?
Грозна детска рисунка виждам застинал пред мен
Само рамката се движи и расте
и ръбът ме приближава
и те са някак цветни и огромни
и космати
и зъбати
без очи
и без тела
просто топки със уста, поглъщащи света



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ozh
Категория: Изкуство
Прочетен: 18024
Постинги: 26
Коментари: 3
Гласове: 39
Архив