Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2007 10:19 - Щастлив
Автор: ozh Категория: Изкуство   
Прочетен: 283 Коментари: 0 Гласове:
0



Всички са толкова весели, толкова живи
и се радват, подскачат, танцуват, летят
дали те са толкова щастливи
или просто искам да умрат
В очите им няма сълзи
те са много и са глупави, красиви
нещо сякаш ме души
и се давя в писъци лъжливи
Искам да заспя...
Аз само искам да бъда щастлив
Задавя ме денят
и тъпият ритъм фалшив
Искам да съм като тях
да бъда глупав и красив,
но пълзящи мисли ме задушават през нощта
А аз само искам да бъда щастлив,
но ме задушава влага
на мухъл мъртво сив
Искам да бъда щастлив,
но никога не съм бил
да бъдеш щастлив
не е ли само сън
щастлив


Тагове:   щастлив,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ozh
Категория: Изкуство
Прочетен: 18024
Постинги: 26
Коментари: 3
Гласове: 39
Архив