Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2007 17:41 - Анкета
Автор: ozh Категория: Изкуство   
Прочетен: 304 Коментари: 0 Гласове:
0



Миризма
Отварям очи
Виждам бели престилки с голи глави
"Вече е буден" казва някой над мен
"Трябваше още да е упоен"
"Къде съм?" попитах тихо аз
"Вие сте добре!" чух нечий глас
Погледнах надолу и ме обзе смъртен страх
"Как ще съм добре?" - изкрещях -
"Аз съм само глава, нямам тяло, ръце, нямам крака!"
Докторът се приближи с две големи спици
и ме омота във жици
"Ще ме извините,
но ще Ви изтръгнем очите"
Запуши ми устата с някаква ролка
и ме предаде на адската болка
Сякаш мина век
преди да чуя същия човек:
"Сега добре ли сте?" вика
"Или да Ви изтръгнем и езика?"...
...
Бих искал да мога да Ви кажа,
че днес по новините чух, не без вълнение,
че освен мен още двама души нямали мнение.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ozh
Категория: Изкуство
Прочетен: 18023
Постинги: 26
Коментари: 3
Гласове: 39
Архив